پرطرفدارترین جراحی های پلاستیک سال 2023

دکتر کلیشادی جراح پلاستیک معروفی است که بیشتر مراجعینش افراد مشهور و ثروتمندان آمریکایی هستند. او می گوید در سال 2023 روش‌هایی مانند برداشتن چربی بوکال (برداشتن چربی های اضافه بدن) و لیفت ابرو در رسانه‌ها ترند شده اند. همین امر سبب شده تا بیشترین مراجعینش خواستار انجام این جراحی های پلاستیک باشند. اگرچه هنوز تقاضای زیادی برای جراحی های زیبایی مانند پروتز سینه، پروتز باسن و لیپوساکشن وجود دارد اما در سال 2023، جراحی بوکال، لیفت ابرو، برجسته کردن گونه ها و باریک کردن خط فک پرطرفدارترین جراحی های زیبایی بوده اند.

دکتر در حال دادن مشاوره برای جراحی پلاستیک
در سال 2023 جراحی جراحی پلاستیک بوکال و لیفت ابرو در رسانه‌ها ترند شده اند

جراحی های پلاستیک ترند سال 2023

1- جراحی بوکال

 این روش حذف چربی بوکال نیز نامیده می شود. در این روش، جراح پلاستیک برشی در داخل گونه ایجاد می‌کند و چربی هایی (پدهای چربی) را که باعث گردی صورت و گونه ها می شوند را خارج می کند. برخی پزشکان نیز با روش غیرتهاجمی تر تزریق اسید، چربی صورت را در اطراف گونه ها آب می کنند تا چهره ای باریک تر ایجاد کنند.

با افزایش سن به طور طبیعی چربی های صورت کم می شوند. از دست دادن بیش از حد چربی های ناحیه صورت، می تواند باعث پیرتر به نظر رسیدن فرد شود.

2- لیفت ابرو

یکی از جراحی های پلاستیک پرطرفدار لیفت ابرو است. اغلب برای مراجعینی که خواهان چشمهای کشیده تر و در اصطلاح “چشم روباهی” هستند، انجام جراحی زیبایی لیفت ابرو توصیه می شود. یکی دیگر از روش های جلوگیری از افتادگی ابروها به سمت پایین نیز تزریق بوتاکس است.

3- پرکننده های استخوان گونه

جراحان برای ایجاد گونه های برجسته تر از تزریق فیلر به طور مستقیم در این ناحیه استفاده می کنند. استخوان‌های گونه محل مناسبی برای تزریق فیلرها (پرکننده ها) هستند. قدرت مانور و عملکرد جراح در این نواحی بیشتر و در دسترس تر است.

4- باریک کردن فک

یکی دیگر از جراحی های پلاستیک که در سال 2023 ترند شده است باریک کردن فک است. در این روش جراحان پلاستیک از تزریق فیلرها در اطراف خط فک و تزریق بوتاکس بر روی ماهیچه های ماستر که وظیفه باز و بسته شدن دهان را بر عهده دارند استفاده می کند تا ظاهر فک تیزتر و باریکتری برای مراجعین خود بسازند. بوتاکس سایز عضله را کاهش می‌دهد تا خط فک باریک‌تری ایجاد کند و پرکننده‌ها برای یکدست‌تر کردن ظاهر و حجم مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع
most-popular-plastic-surgery-procedures-among-the-rich-and-famous-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا